01 February, 2011

\

Menari , Menari , Menari adalah kerja aku sekarang nie. oke mmg susah dan sgt susah . dah la tak ada juru ajar kann sebenarny ! menari pon terkinja-kinja jee . hahah , adik aku tgk pon siap dah boleh hafal lirik lagu tu . hahaha .

And then , malam semalam tak ade kerja tau . nak menari , PENAT ! nak online pon lappy lembab . . sooo , aku ngn adik aku buat lahh kerja gila sikit . alaaaaahhhh ! sikit je . hahah . japjap , tgk nie  !


haaaaa ! kan aku dah cakap sikit jee . oke mmg lah gedik SIKIT nk makeupp makeupp kann , tapi tapi bila lagi nk makeupp . dah la lame gila tak keluar . hahaha , sedihh aku ! jum la ajak aku keluar . yeye , ape lagi , korang belanje laaa . sungguh aku cakap , aku tak ade duitt . hahaah , tapi gedik nk keluar kann ? biaselahh aisha sape tak knal ( oke aku rase pelik bahasakan diri aku AISHA )


maaf gambar gedikk ! hahaha . dah terbuktikan aku cakap aku bosan ? hahah. nak tau takk ? kitorg , alahh adikk aku ngn aku . kitorg keluarkan semua baju dalam almari , semua makeupp thenn sepah2 kan atas katil . serious bersepah gilaaaaa ! slack tak amek gambar jeee . ahahah . then then , aku makeupp adik aku , adik aku pulak makeup aku . hahaha , pastu pastu kitorg pakai baju yg macam nk keluar then tangkap2 gambar . yeye , gambar kat atas nie salah satuny . hahah . gedikk kann ?

pastu aku dah penat . mane takny macam model tukar2 baju . model la sgtt ! then , kitorg malas nak kemas , kitorg campak je sume baju dalam alamri . hahaha , alahh esk kemas laa . kitorg rajinn ok ! then basuh semua makeupp . tanak la nanti muka aku rosakk . bahan kimia tuee ! pastu ape lagiii , bommmmmmm tido ! hahaha

aku tau post nie bosan , tapi tangan nie dah mencanak nk menaip ((:

oke , byeeeeeee <3

2 comments:

  1. sungguh ak tgok ko bosan!
    hahha:)
    hbis x make up tuh!
    ak teruja ko dah putih!!!~

    ReplyDelete
  2. amat sangat sungguh oke ielaa !
    hahah ((:
    tak hbs lagi makeup tu lahh .
    ohoh , muka putih tue makeupp semate .
    hahah

    ReplyDelete