25 March, 2011

Alhamdulillah .

Assallamualaikum ,

Rabu lepas , result S.P.M keluar , and i got ? not much lahh ! aku expect tinggi , but . . hurmm . frust ? sedih ? okey fine semua ada ! Result yang tak disangka kann ?

Mama && Papa ? i know i make them disappointed with my result , aduhh ! taktau lah nak cakap ape . Terkaku sebentar . Dah la aku ank sulung . Maaf mama papa ):

oke dahh ! finish about the result . Aku dah redha dan dengan keputusan akuu . Benda dah jadi , itu yang aku termampu && dah limpah kan usaha aku . Bak kate org , mungkin Allah akan berikan kita yang lebih baik dimasa depan . Mungkinn ! soo , lets grab it ((:

Caer , tahniah for the excellent results ! i know you will . Lepas ni kalau dah berjaya jgn lah lupakan kitorg yee ? kita semua 'ADIK BERADIK' kann ? you said thatt ! ouhh ! Tahniah juga buat iela , cheah , nab , mia , madie , && bab . HAHA *okey rase nak lempang diri sendiri.


Budak ni nama dia HAFIZ . Dia budak pandai . Straight A's taw ! Jangan main2 . HAHA . 'hafiz hafiz , jum kawen ((: ' winkwink . Dia budak yang paling cemerlang lah kiranya diskolah DARUL EHSAN tue . tak ada A- kott ! Hebatkann ?

KBAIIII (:






















No comments:

Post a Comment