07 February, 2011

akurindusangatkatkau !



tak silap aku nie benda terakhir kau bg kat aku kann ? sweeet pny kakak . hahah . igt lagi kita slalu main tukar-tukar hadiah kann ? tapii yelahh , aku slalu bg ko ciputtt je . aku mane ade duit timee nie . ahhh ! sekarang ape tahh lagi .

tapi kann , sekarang aku rase jauh sangat dengan kauu ! kita dah tak macam dulu . LANGSUNG TAKK ! kau asyik dengan dia dia dia . .  sampai aku naik meluat , menyampah and and a bit cemburu . yee, aku cemburu sgt . tatau knpee ! mugkin sbb dia dah rampas ko dari aku . kejam kan dia ?

ainaa , alia , syirah sume rindu kau yg dulu . aku ? lebih2 la lagi . mane zira yg aku knl ? mane ? hilang dah ke ? tak de dah ke ? huh ! aku rindu kau tau takk !

jumaat lepas ramai2 buat rombongan kat umah kau .sbb nk celeb brth pokcu sume . nakk sgt jmpe ngn ko n bork2 sume , coz bnyk bnda nak cite . tapi , ko berkepit jee ngn dia 24jam . kita lgsung tak borak kann ? sepatah pon tak bercakap kan ? hanya salam jee kann ? akim ngn azim je yg layan aku . sedih tau ! aku pandang je kau ngn dia , ingtkan nak cakap . tp bila aku nampak dia rase nak tonyoh2 je muka dia dengan belacan . arghhh ! dia curi kau dari aku .

time nnk meningal pulakk . aku nak peluk kau . nak kita nges same2 . sbb aku rase kau tahu ape prasaan aku saat tue . sbb kita pnah jage nnk . kita selalu dgn nnk . tapi mane kau ? mane kau , zira ? kau dgn dia kann ? kau peluk dia kann ? kau tgal kan aku sorang je. kau biar aku nges sorg2 je. sampai hati kauu ! sampai hati kauu !

sumpah aku rindu sgt kat kau zira . aku rindu nak kita borak lame2 . kita menari nari , kata buat kerja gila , kita gaduh . aku RINDU !

tapi sekarang , kau cari aku time susah je kann ?

1 comment:

  1. adoyai... kau mngkin x paham situasi ak kot skrg..
    bknnye ak cari ko time susah, tp mmg ak tga susah sgt2 sekarang...
    nanti ade mase ko drop by la kat bangi...
    nanti aku bwk pergi umah aku, nty ak cerita kat kau semua benda..
    bknnye ak lupe kat kau, tp komitmen ak kt bangi nie trlampau byk mngkin berbeza ng tmpt kau sbb ak ad bnd nak kejar smthing kan...
    ak perlu bt smthing sblm ak habis bljar spya mak bpk ak bngga ng ak..
    kau tahu kan ak nie kurang sikit bljaa, sbb tu ak nk tnjukkn ng bnd lain...
    aku da makin tua, ak takot ak xsempat jew..
    tp kebanyakkannya semua nya gagal
    sbb tuh aku kne usaha2 lagi..
    nanti aku da brjayee ak xlupekn kau okay..
    dont be sad...

    ReplyDelete