08 February, 2011

im in love , AGAIN !

asallamualaikum (:

ouh oke . sepatutnya hari ni aku nak jmpe ngn kawan-kawan aku , tapi mama pulak ade hal suruh teman semua . haihhh ~ tau tak aisha rindu kat dorang ma ? grrrrr =.='

oke , blk je teman mak aku , aku terus online then tgk page dina . WHAT SECRET GARDEN ? wei , ape yang best sangat ha citer tue ? g mane2 je secret garden . bosan btul ! then aku search la crita tu. nak jugak tau ape sgt la yang best kann . then tgk la kejap .


nak tarik balik kata-kata aku boleh takk ? sebab sebab SECRET GARDEN ni BESTTTTTTTTT ! ah ah ah . .  mate aku tak boleh berpaling dari laptop nie . mak aku cakap ngn aku pon aku suh mak aku dian . aku cakap 'mama jangan kacau aisha boleh takk ? tga best nie ' . oke , aku tak jahat tau . aku cakap ngn nada lembut sehalus halus jeee ((:


tengah tengok kan, tiba- tiba aku jerit
' aku suka dia , aku suka dia, aku suka dia '
hahaha .
sampai mak aku naik menyampah aku asyik tersengih je depan leptop nie . kahkahkah .
maaf la mama, aisha tak dapat control laaa.
dia hensem sgt(((:

sebenarnya aku baru je tgk eps 2 . heheh , tapi i swear youu . crita nie mmg mengundang utk dihadap . hahaha.

p/s : dina , bukan aku tanak balas plus aku sbnrny ade krdt . tapi macam kau tak paham aku ddk kat mane . sni tak ade line lah sayangg (: ouhh che'ah , cd ko tue aku tatau la bila aku nak tgk . tp aku mmg nk tgk . tajuk dia pon dah buat aku terjerumus nk tgk . tp tp , tak de subtitle laaaa ~ nanti install kan utk aku oke ? sayangggggggggggggggg kau <3

1 comment: