21 February, 2011

Sometimes it make me laugh (:


Assallamualaikum (:

Baik , aku ada story nak cerita ni . Sebenarnya malas nak cerita , tapi dah bnyak kali adik aku tanya benda ni . Sampai naik malas nak layan . Macam ni cerita dia .

Satu hari tue , adik aku tanya aku masa aku tgah kusyuk bca novel .

 sya kau tanak couple ke ? aku teringin nak tengok kau bercinta . macam mane lah kann ?
kau tayah nak merepek lah !
betul lahh . aku nk tengok macam mane kau gedik2 ngn pakwe kau .
tengok kau gedik pon dah cukup dah !
huihh ! aku cakap betul2 nie .

haa ! Lepas tue aku dah tak ingat perbualan tu . heee (:
couple ? babe , bg aku bnd tue dah tak penting lahh ! bak kata orang tuatua , bnda tue akan datang sendiri . Tuhan dah tentu kan dah , dah siapkan pasangan tuk setiap orang . Soo , tak perlu lahh nak kecohkecoh cari . hee (:

Actuallykann , aku penah laa buat bnda nie . tapi bila pk balik , tak berbaloi ponn ! rase macam menyesal pon ade jugakk ! serious aku cemburu ngn che'ah , caer , mia , nab , iela sume tue . yelahh , tahtah pasni korang jmpe pasangan then terus kawin kann kann ? bestny ((: bak kate org . first love until die gituu .

tapi tue time zaman jahiliah aku lahh ! zaman meningkat remaja . yelahh teringin nak cuba sesuatu yang baru kann ? tapi sekarang dah upp sikit . dah matang orang kate . hee((: soo , boleh pk yang baik && burukk ! dan dan dan , klu boleh biarlah orang yang datang singgah dan masuk dalam hati aku adalah orang yang akan terus jadi pasangan aku hingga ke akhirnya ((: AMINN .

  • aku nie terpesong sikit , soo . biarlah pasangan aku jenis yang taat dan cinta akan Tuhannya . boleh dia bimbing aku ke jalan yang luruss ((:
  • nak suami yamg solehh tau tau ?
baik lahh , rase macam terlebih taip jee . hee ((:
byeeeeee .

1 comment:

  1. amin~~~
    asl ko cmburu ngan ak?
    ko nk amik suami ak eyh?
    hahhaha:)
    kidding~

    ReplyDelete