24 February, 2011


Assallamualaikum (:

Hari ni giliran aku untuk memandu . Finally ! gagag , setelah sekian lame menunggu untuk dipanggil . At first , rase macam excited tau , then , bila nak bawak tue . Perhh , puh puh peluk menitik . Gila lah wa cakap sama luu . dah selesa sikit bawak kan ,alihalih hujan pon dengan bngga nya turun dengan lebat . Tak pelah , sabar jelahh . Bak kate orang HUJAN RAHMAT ! 

Pandai kamu kawal string . budak2 lain payah nak kawal . tu yang sampai langgar tembok sume .
ohh , saye suka tgk bapak saye bawak . Macam cool je pegng . (dalam hati dah kembang2 dah , hahah)

Lokasi :

  1. Atas bukit dekat sekolah rendah BBS tu .
  2. Round the board bbs .
  3. Atas bukit BBS tu . ( tempat nab ngn caer selalu jog )
  4. Masjid Firdaus .
  5. Balik rumahh ((;
Oke , aku rase best sbb pakcik tue banyak cakap . Friendly sgt ! Smpai kadang2 aku malas nak layan ape dy cakap . Nama pakcik tu , cikgu Lat . Actually , aku tak tau nama penuh dy . wee((: ank murid yang baik kan aku ni. HAHAH.

Hahh ! yang paling aku malu sekali , enjin blh mati dekat trafic light ? dekat simpang nak masuk ? Perhh , sumpah malu  ! Kereta kat belakang dah bersusun dah . Aku macam nak suruh pakcik tu amik alihh tempat aku jee ! maluu woo ! Bukan sekali dua . Bnyak kali plak tue dekat simpang tue . Adehh ! malumalu (":

Baik lah next class sabtu pkul 8 pagi . Liat lahh aku nk bngun . HAHAH . Ouhh , pleaseeee be nice with me, kancil (:

Salam ((:

No comments:

Post a Comment