05 March, 2011

kancil si cantik nama !


Assallamualaikum , 
Meh aku nak story sikit . Kejadian ni xtully berlaku jumaat hari tu . Tapi disebabkan keSIBUKAN yang melanda , cerita ni terpaksalahh ditangguhkann . heeee((:

Macam ni cite dia . Jumaat hari tu aku ada kelas driving pukul 10.00am , then , tepat pukul 10 aku terpacak la kat depan umah nenek aku . tunggu pnya tunggu tak datangdatang , padahal dah dekat setengah jam aku tggu . Then , mak aku call kate batry kte kancil tue dah out of service . Oke , smartttt lahh !

Then , pakcik tue datang around pukul 11 cam tue . Tak peeee , aku masih boleh tersenyumm((: comel kann aku ? awwaww <3

Lepas tue macam biaselahh , pakcik tue bukak crita pasal dunia dia . Besar punya story , politik sume ade ! hahah , bak kate iela ' klu pakcik tue , caer ngn maida duduk sekali dalam kereta tu , sampai sudah kreta tu tak bergerakk ' HAHAH . agakk laaa !

Selepas itu , dah smpai dekat giant batu caves tu kitorg tuka tempat . Meanss aku drive lahh pulakk ! sampai jee kat track , aku jmpe ramai budak DE . huaaaa ! malu lahh klu buat salah nie . HAHAHAH . Then , aku nmpak Sofie ngn Aliahh gakk ! 

Time kat track pakcik tue ynggal kann aku berseorgann . Dia pandang aku dari jauhh jee . cisss ! bukit ? pass ! 3pointer ? pass ! parking ? sukusuku nak pass . hahah , lemah a bab parking nie !

Tengah syoksyok buat 3pointer kann , tibetibe string aku macam stuckk . Ahh sudahh , habissss ! Aku try matikan enjin , kudkud ade yang salahh ke kann ? Tapi sume okee , ape yang tak kne ? aku dah kelang kabut . carilahh kelibat pakcik tue . Then , aku nmpak dia kat pondok bukit . Aduhh jauh nya ! Dalam terpaksee , aku jeritt ' Pakcikkkkkkkkk ! '

Beb , semua yang dekat track tue pandang tauu . Memang aku tak segan sebenarnyaa ! Pakcik tu dengan lajuu nya datang dekat akuu , tnya kenape . Aku cakap lahh pasal pee . Then , dia suruh alihh tempat . Okee fineeee ! Ahh , time tue kereta kancil aku bawak tue , dah dikerumuni semua org . Seriuss muka aku aku macam kene simbah cat maluu jee ! ! Nak menitik air mata aku . Dah la ramai budak DE . Huaaaaa )':

Memang kreta tu dah nazakk ! Aku nak balik umah kne tuggu cik Aida tu amikk . Dekat sejamm aku tuggu . huhh ! Aku rase tue pengalaman paling maluu lahh ! Yang aku gerak , si Haziq Krs blh gelakk kan aku . Kurengg betul .

Soo , conclusion nyy lain kali tny dulu kat pakcikk tue kreta tue oke ke tidakk ! jangan lahh malukan diri korg yee ((:

byeee <3

1 comment: